Flemming
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska
|
Wysłany: Nie 18:32, 16 Maj 2010 Temat postu: [SUSZEC] 23.05.2010 Niedziela g.11.00 |
|
|
Za Halskim: 'Zapraszam WSZYSTKICH chetnych na gre na Suszcu.
Gramy bez zadnych limotow kul na runde itp. - gra ma sprawiac przyjemnosc kazdej z grajacych osob. Bo chyba o to chodzi w niedzielnych (nie turniejowych) grach.
Pole wglada tak jak wygladalo podczas (TDL) - no moze poroslo troszke lisci na drzewach, przez co zrobilo sie zielono i ciekawiej.
Dla tych którzy jeszcze nie wiedzą, lub jeszcze nie byli, chcą przyjechać, a kierują się gps'em:
N 50o, 03', 31"
E 18o, 47', 43"
Lub dla tych którzy nie posiadają gps'a (znacznik "flaga" to wjazd na pole)
[link widoczny dla zalogowanych]
ŻADNYCH STRZAŁÓW W STREFIE BEZPIECZNEJ I NA PARKINGU!
ŻADNYCH STRZAŁÓW PRZEZ ULICĘ W STRONE LASU SĄSIADA
(Po ostatniej grze były z tym problemy) - do testowania markera czy też chronowania, mamy zabezpieczoną siatką "strefę chrono"!
Wejście: 5zł (zbieramy przed pierwszą grą)
Kulki: BYO v Inspire Coldfire 150zł/karton - 40zł/worek v Inspire Slimball 120zł/karton -30zł/worek
Barellbag/zatyczka: OBOWIĄZKOWY (3sek roboty z zalozeniem, a o wiele bezpieczniej - pamietajcie o tym i nie róbmy z tego wielkiego problemu).
CO2 - 5zł cały dzień.
HP - 5zł/nabicie
Start: 11:00
Kilka zasad obowiązujących na grze:
1) Za wejście zbieramy przed pierwszą gra - zaraz po podzieleniu się na strony [dobrze mieć przyszykowene 5zl żeby nie było biegania]
2) Teren oznaczony taśmą po stronie lewej i prawej, za budynkiem gramy do wału (wyjście na wał, zerwanie lub dotknięcie taśmy = trafienie).
3) Żadnych ograniczen co do trybów strzelania.
4) Żadnych ograniczeń co do ilości kulek na rundę.
5) KAŻDY obligatoryjnie przed grą przechodzi przez strefe chrono
6) Barellbagi v zatyczki OBOWIĄZKOWE (!) - nie masz? napisz, a pożycze swoich, w innym wypadku osoby BEZ ZATYCZEK będą proszone o wykręcanie lufy za każdym razem gdy będą schodzić do strefy bezpiecznej.
7) Wyższy dach budynku nie gra - nie wchodzimy na niego, nie biegamy po nim (!)
Zsyp znajdujący sie po lewej stronie budynku zostaje wyłączony z gry - MOŻNA przez niego strzelać, ale NIE MOŻNA używać go jako wejścia do budynku ani miejsca do schowania się.
9) Żądasz czystości - zachowaj ją sam [puszki, kartony, worki, butelki... czy tak trudno wrzucic do worka? Po grach chodze i ogarniam cala długosc ulicy ze śmieci, a wystarczy wrzucic je do worka/kartonu przy ławkach by było szybciej i łatwiej]
10) ... i NAJWAŻNIEJSZA - nie akceptujesz zasad, nie wpisuj się na listę, unikniemy zbędnych problemów na polu.
PROSZĘ TEŻ O ZOSTAWIANIE SAMOCHODÓW NA PARKINGU, A NIE WZDŁUŻ ULICY.'
Z.up.:
Halskiego
Flemming
Post został pochwalony 0 razy |
|